Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är mina två: Mimmi, 10 årig bondkatt. Har haft henne sedan hon var nio veckor gammal. Världens snällaste och mysigaste katt, tror aldrig att jag har sett henne irreterad eller arg.
Lizzie, nioårig blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt. Fångade in henne och hennes syskon + mamma när dom var fyra veckor gamla på en kompis höskulle (vildkatter). Alla dom andra katterna avlivades utom lilla Lizzie som jag tog hand om och födde upp på kattmjölk från Ica. Hon är en väldigt energisk och rastlös katt med en stor personlighet men som nu på äldre dar äntligen börjar bli lite mildare.
Idag tittade "vi" på tv någon timme. Älskade myskatt! Det är inte alltid hon vågar komma upp i mitt knä när hunden är med i vardagsrummet, men idag gick det visst bra.
Haha, ja. Nu hade jag sån "tur" att hon gick iväg själv innan jag behövde resa mig, men jag känner verkligen igen det där med att vara "dum" bara för att katten vill mysa mer än vad man hinner
Vet inte stamtavlan på pappan men det jag vet är att han var en förvildad tamkatt, och folk har sagt att han var en ren norsk skogkatt. Vilket jag har litat på men om dom har 100% rätt vet jag inte.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.