Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Nån börjar tycka det är lite jobbigt nu. Bara att tvätta sig i rumpan kräver minst 2 h sömn efteråt :D
524939_10151386770996158_461561899_n_zpsdfd7ffb7.jpg

2,5 v kvar har hon, sen är hon smal och smärt igen :angel:

Äsch. Den där ser ju inte särskilt rund ut än. :D

Tänk vad tiden går fort! Nyss ville hon ju inte ens ta å löpa. :p

Vi hämtar hem våra små sockertroll från deras amma om några veckor. Läääängtar så.
Även om den ena bara ska mellanlanda så får vi ju behålla lillebror.

Storebror
ret-bissebus-040.jpg

Lillebror
ret-bissebus-070.jpg

Ja han Är ljuvlig. :love: Men om jag berättar vad han har varit med om så vill du nog inte ha en sån... :D

Han har nämligen lite skral hälsa (därför han inte säljs)och han har nu lurat döden (och oss)fyra gånger.
De vaccinerades igår och såklart är han riktigt dålig och dåsig idag.
Gissa vem som inte fick tillräckligt med antikroppar av sin mor (som sinade)...

Så vill ni ha nått att göra idag så är tumhållning helt på sin plats.
Det känns som att han kämpar för sitt liv lite nu och då men än så länge har han smitit undan.
Och dessutom är han som vilken annan kattunge som helst mellan sina.. fadäser. Hade han varit konstant dålig och svag så hade valet att låta honom somna varit enklare.

Hu vad mitt hjärta blöder för den där lilla katten...

Oj, det låter inte så kul för den lille plutten men jag håller tummar, tår och alla andra utstickande kroppsdelar på att det går bra.

Jag tycker den färgställningen han har är väldigt fin. Är normalt inte så förtjust i när de är mycket mörkare i ansiktet osv men det här gillar jag. Mycket!

kl

Film på Sessan som får umgås lite med den älskade kardan :D Hon vet förstås bäst hur man ska göra ;)

(klicka på bilden så kommer filmen i ett nytt fönster)

Kl

Idag hämtade jag världens ulligaste gulligaste gosigaste mest underbara lilla tjej :love: Hon är så himla trygg i sig själv och otroligt nyfiken, vill vara med hela tiden! Och hon fann sig till rätta med en gång, när jag la mig på sängen skulle hon ligga nära, nära och så spinner hon så fort man klappar henne :love:

98207A43-B154-45C8-8A84-F575A83C8DC9-377-000000E9A9E209AE_zps0d6e8f7d.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd