Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sessan kanske kan ge Sixten en lektion i ämnet "använda dyra grejer som matte köper"?![]()
HahaHaha, han har redan två kartonger. Den ena sover han i och den andra skuttar han upp och ner i med någon av sina stackars misshandlade råttor.![]()
Det låter som om den kommer bli populär, den där tunnan!Åh men samma här. Fast Sessan var en fullfjädrad torrfoderjunkie när hon kom hit, det är först de senaste månaderna hon har ätit sin Mjau ordentligt. Gourmet är nästan (men bara nästan) godare än torrfoder, framkallar mycket spinnande! Om jag vore rik skulle hon få äta det jämt, men med studielån kan man inte ha en så bortskämd katt tyvärr.
Ja, speciellt äggula var en riktig hit! Om din katt gillar det så kanske det går att röra ihop med något annat som du vill att den ska äta. Det är svårt när de snöar in på något sådär. :/Så smaskigt det ser ut! Känns så trist att vår katt inte alls gillar annat än torrfoder![]()
Tror jag måste lära mig barfa![]()