Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

happiness-can-be-measured-with-cats.jpg

Mmm, men igår bestämdes det att hon inte kommer flytta hit :( Uppfödaren såg häromdan att hon är sned i bettet och det vill uppfödaren (hon skulle ju köpas på halvfoder) avla på förstås. Inte ens om det växer bort. Och jag vill kunna ställa ut, snett bett är diskvalificerande på utställning. Jag får förstås köpa henne ändå, och hade gjort om jag inte var utställningsintresserad. Men nu får det bli så att jag väntar på Mallas kull istället, uppfödaren är intresserad av att behålla en avkomma efter henne. Så var det tänkt från början ändå. Det sorgliga är att Myra ju var döpt "efter" min älskade Yoga :cry:

Ja, det blir hon. Men jag vill inte chansa, känner jag. Bor så litet att jag inte kan ha så många katter heller och jag vill inte åka med 1-2 katter på utställning och behöva lämna en hemma hela tiden om det inte skulle växa bort.

Socker och Anton bjuder på en stilstudie i bus!:D

Kramkalas
B.jpg

Svårt att säga var den ena slutar och den andra börjar:D
C.jpg

Antons favoritleksak
D.jpg

Nu har jag dig!
D1.jpg

Socker på språng
D2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka