Bilder Udden

Sv: Bilder Udden

Denna dag (SM:et) kommer jag aldrig att glömma, vilken härlig dag. Udden tog storslamm och vädret var helt perfekt. :banana:

Jag har ingen buke-keps :(

Men jag har en annorlunda piercing, så om jag ler kommer du nog att veta vem jag är!

Ok. Får titta alla i munnen då. ;) Mathias (lilleman8) och jag kommer att ha våra kepsar på. Så oss kommer du att kunna hitta.

Snart är de dags för Uddens fälttävlan! Hur många här ska dit??

KL

Det är ingen från Kalmar som har en boxplats att hyra ut?
Jag räknade med att åka över dagen, men det blir nog lite långt. Det gäller i sådana fall söndag-måndag

/Emma

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 795
Senast: Willys
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 189
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka