Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har lust att slänga upp lite bilder på Uddens *-iga bana? Jag måste förbereda mig mentalt nu, det kommer förmodligen inte gå att träna på vår bana innan udden. Det var 9 månader sen vi var ute senast
* och ** har jag inte kollat in ännu. Skall det i morgon. Däremot ser debutantbanan bra ut. Är så segt med bilder nu, men här kommer några bilder, har bara lite dåligt minne på vilka som var till * eller **. Om någon annan vet så säg till.
Har kollat * och ** banan idag. Kommer det inte för mkt regn dessa två veckor så kommer den att hålla bra tror jag. Mkt bra upptorkat redan, men som sagt va det får inte komma alltför mkt regn.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.