Bilder: tatuering tillägnat häst

Pancakes

Trådstartare
Måste finnas flera bukefalister som gjort tatuerat tillägnat en specifik häst, jag sitter och spånar. Visa gärna bilder på hur era ser ut :)
 
Tyvärr ingen på den läkt

269723_107111426051506_7169412_n.jpg
 
Måste finnas flera bukefalister som gjort tatuerat tillägnat en specifik häst, jag sitter och spånar. Visa gärna bilder på hur era ser ut :)

Åh! Vilken kul tråd!

Jag har länge velat skriva Amazing och göra änglavingar till, till minne av just Amazing 2007-2014 :heart

MEN vart? Jag vill kunna dölja den med en normal outfit och inget för stort, skall helst sitta på ryggen eller liknande men vill inte att det ska bli ”klyschigt” heller.
Har ingen tatuering sen tidigare och vill heller inte göra något mer än just den i så fall.
Revbenen snett under/vid sidan av ena bröstet eller vad man ska säga har jag funderat på, eventuellt en liten text på latin som jag gillar ihop med hennes namn, en hyllningsdikt typ.
 
Hon är 17. Tycker du verkligen det är lämpligt att tatuera sig som 17-åring? Lite som att tatuera in sitt favoritband som 17-åring - ingen bra idé.

Nej, jag tycker generellt inte att en 17-åring ska tatuera sig. Å andra sidan vet jag flera som gjort det och de har inte tagit nån skada av det.

Men du frågade varför hon tatuerade in hästens namn och sedan sålde den, och det var det jag svarade på.
 
Nej, jag tycker generellt inte att en 17-åring ska tatuera sig. Å andra sidan vet jag flera som gjort det och de har inte tagit nån skada av det.

Men du frågade varför hon tatuerade in hästens namn och sedan sålde den, och det var det jag svarade på.

Hon kände att det var hennes livs häst och sa att hon aldrig var till salu men när hon inte klarade att ta henne vidare över (hon har utbildat henne sen hästen var 6 och sjövild) 145-150 och fick både stopp och minst 2-3 ner dom sista tävlingarna så kände hon att deras resa ändå var över och nu köpte hon nyss en ny 9 åring som tydligen är helt stadig i 140cm som hon inte behöver utbilda över dom höjderna. Sen har hon fått enorma bud på High Hope ända sedan början, oerhört vacker häst, kolsvart sto på över 170cm som blev 10 år i år, om jag inte missminner mig.

Japp, jag gillar att surfa runt på bloggar när jag inte kan sova :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
754
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
976
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
244
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 483
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp