Sv: Bilder på tävlingsutrustning!
kl
Jag har ingen direkt tävlingsutrustning ännu men ska börja tävla dressyr till hösten så har en del jag ksa köpa in , allt är inte riktigt bestämt ännu men detta är i allafall det jag tänkt köpa mig
:
Kavaj: Svart CRW kavaj med foder av satin, dubbla slitsar bak, sammetskrage och silver knappar ..
Ridbyxor: Vita helskodda sure seat CRW, gamla som jag har hemma redan eller gamla och gamla, de är inte ens tre månader sen jag köpte dem
... Sköna med låg midja och väldigt tunt fint läder , det enda är att de fått små fläckar efter att bli så skitiga (men inget man märker och kan nog gå & få bort med något bra borttagningsmedel) och gått upp lite i sömmen men inte det heller något som syns då de är sydda med vit tråd ..
Stövlar: Svarta horsehead läder ridstövlar .. Skaften på utsidan är dekorade med strasstenar .. De ska ha mjukt och följsamt läder med skinnfodrad insida.. resår utmed dragkedjan.. Gummisula
Handskar: Vita skinnhandskar CRW cabretta .. De har mjukt cabretta skinn .. Assnygga ...
Hjälm: Svart CRW classic ridhjälm med ventilation även där bak .. Min nuvarande hjälm , vill ha en annan egentligen då detta är min vardagshjälm också men då jag är kräsen på när hjälmar sitter bra då jag verkligen inte tycker någon gör det på mig och jag tycker den här är skön och bekväm så får det bli den här ett tag i alla fall ....
Tröja under kavajen: Långärmad vit randig ridskjorta CRW ska även köpa en kortärmad sådan också så man har ifall man skulle behöva någon dag
... Sedan ska jag även ha en vit plastrong och vill ha en fin plastrongnål till men endast om jag hittar den rätta ...
Sedan kommer det köpas in till hästen också och sådant men detta är allafall det jag har tänkt köpa
...