Bilder på Shelties!

S

Spenna

Någon av er kanske läste min förra tråd "Sheltie som familjehund" Nu är det nästan bestämt...

Det blir en hund om några år...
Mamma vill väl inte ha hund...just nu..tillräckligt med 3 ungar att hålla reda på.Men hon sa att om jag håller betygen höga (Går i 6:an och skall börja få betyg i 7:an så jag har ju tid) och sköter mig..så kanske det går att "muta" henne :)

Och då måste man ju kämpa :devil: (Eller vad tkr ni)

Måste passa på att smyga in ett Tack till alla er som svarade i min förra tråd..och Kissing Spine...Ni har hjälpt mig att få över mamma ¨på "Sheltie" sidan

Men nu vill jag gärna se MASSOR av bilder..dela med er...Bilder på Shelties vill jag se...För nu har jag blivit helt KÄR :love: i rasen!

:) :banana:
 
Sv: Bilder på Shelties!

Hej på dej! Trevligt att ni ska skaffa en sheltie :banana: Jag har min andra sheltie och hon är 6år. vill du så kan du mejla mej så kan jag skicka några bilder på henne om du vill se?
Jag vet inte hur jag gör för att komma åt mina bilder och sen skicka dom hit :confused:
 
Sv: Bilder på Shelties!

Här kommer bild på min sötnos, ca 3 månader på kortet
mollie.jpg
 
Sv: Bilder på Shelties!

Åååh...elmelts: Nu vill man ju ha en liiten en..NU x'D
alinaa:Ok..Skickar det såfort jag kan
 
Sv: Bilder på Shelties!

Jaaa Guud :love:
Varför kan man inte snabbspola fram tills det är dax :idea: :confused:
 
Sv: Bilder på Shelties!

ååh, har en sheltiegrabb på 7 år!
Han är bäst! :love: :p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 535
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
4 167
Senast: Takire
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 333
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
6 226
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp