Gullan86
Trådstartare
här kommer lite nya bilder på min Islandshäst jag själv kört in, blir tyvärr inte ofta vi kör men skall försöka göra det oftare i fortsättningen har ju bra utrustning, vagn och allt.
vagnen är specialbyggd till honom och selen har jag fixat med så det är en loksele så han kan dra tyngre och slipper bli strypt(har ganska lågt ansatt hals)
och så har jag fixat draglinor, baksele, högt skakelfäste osv för att han skall få det så perfekt som möjligt
hur tycker ni det ser ut? tyvärr blev bilderna suddiga då batteriet tog slut i kameran(annars jättefin systemkamera).
har fler bilder men har ännu bara hunnit ladda upp dessa 2.
vad tycker ni om min snygging, som sagt, islandshäst och 8år ca 130 i mkh.
och har varit inkörd sen han var nästan 6år.
väldigt snäll att köra men har inte riktigt vanan inne ännu med att gå på mitten av vägen osv.
men hur snäll som helst vid selning m.m.
men älskar att galoppera när jag kör med vagnen och tölta vad anser ni om det?
för det mesta travar han mest men om jag vill kan han alltså tölta och helst vill han galoppera för han älskar verkligen att bli körd.
vagnen är specialbyggd till honom och selen har jag fixat med så det är en loksele så han kan dra tyngre och slipper bli strypt(har ganska lågt ansatt hals)
och så har jag fixat draglinor, baksele, högt skakelfäste osv för att han skall få det så perfekt som möjligt
hur tycker ni det ser ut? tyvärr blev bilderna suddiga då batteriet tog slut i kameran(annars jättefin systemkamera).
har fler bilder men har ännu bara hunnit ladda upp dessa 2.
vad tycker ni om min snygging, som sagt, islandshäst och 8år ca 130 i mkh.
och har varit inkörd sen han var nästan 6år.
väldigt snäll att köra men har inte riktigt vanan inne ännu med att gå på mitten av vägen osv.
men hur snäll som helst vid selning m.m.
men älskar att galoppera när jag kör med vagnen och tölta vad anser ni om det?
för det mesta travar han mest men om jag vill kan han alltså tölta och helst vill han galoppera för han älskar verkligen att bli körd.