bilder på Ganti!

Zuzzi

Trådstartare
var ute med min franska tiger och knäppte lite kort.

två stycken blev så bra så jag måste visa dom! :love:

Ganti, pappa upp i dagen :love:
Gantimannen1.JPG

- Klappa mej...
Gantimannen2.JPG

Sv: bilder på Ganti!

Alla = tack :) han är en sötgris :love:

Cronis = tack tack! Vet faktiskt inte hur mycket han väger. Har inte vägt han nånting alls :o Skulle tippa på 4,5 - 5 kg nånting bara. Konditions och hopptränad sedan yngre dar så han har inte blivit så massiv. Fast han är av modell lättare så det är därför jag har tränat honom så pass mycket.

sommaren -04

Va läcker han är!
Jag har bara sett bruna fransoser... Grå va ovanligt!

Hon menar att han har färgen som heter chinchilla, På sommarkortet liknar han min hona precis, men hon är ju då dvärgvädur men har samma färg, slanka kropp och härliga öron :love:

ja viltgrå (brun) är väldigt vanligt eftersom det är en dominant färg.
Både Gantis mamma och pappa är viltgrå med mycket anlag för den färgen. Dök upp två såna här sötnosar bland 9 andra viltgrå tottisar :eek:

ja dvärgvädurar ska ju helst se ut som en fransk vädur i miniatyr :love:

bidrar med en bild från i somras då han tangerade sitt hopprekord för minst 5:e gången

Ganti4.JPG

ja inte så illa för att vara fransman va? :rofl:

hoppar enbart med honom för att han är så pass lätt. Hade han varit grövre i kroppen hade det inte varit nån hoppning alls!

men han gillar det :)

Naaaww. en sån söting!
Rejält hopp med! :bump: :D

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 009
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden