Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha eller hur. han ser jätterisig ut! men jag är förvånad över hur pass VIT han är på benen! vår första fölis blev också brunskimmel, men den här är mkt mer..
Det är visst bara jag som lägger upp bilder nu.
Bara för det får ni nu en bildbomb!
Det blir enbart bilder på Ebony nu, eftersom de andra är med sina mammor och bygger småsyskon.
Bilderna är tagna när hon är ungefär 2 veckor gammal, har inte vart hemma och sett henne än men så fort jag får möjlighet så ska jag åka hem och ta kort på henne
Hästmänniskan
Jag har en fundering.
Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
Ekonomi & Juridik Nej jag tror inte det går att få ekonomisk bärighet i det, om ni skall bygga upp nytt på en tom markbit. Ligger det nära storstad kan ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.