Bilder på eran "hundhörna"

S

SMJS

In med bilder på era hundars egna lilla place!
Min hund har sitt alldeles egna ställe framför
mina föräldrars säng, en stor filt med massor av nallar på.

Jag lägger ut bild imorgon då jag tyvärr inte
har någon kamera nu eller är hemma över huvud taget.

Sv: Bilder på eran "hundhörna"

Ganti
2007-09-17014.jpg

Ganti och Sylvester "Sylle" delar place:love:
2007-09-05010.jpg

Mina byrackor har en bädd inne i köket:

15911996.jpg

Dom föredrar dock sängen:

15912203.jpg

..eller soffan:

11636907.jpg

Ja, han är otroligt söt på den bilden. Nu är han däremot 10månader och väldigt billig emellanåt. ;) :p

Ja de är goa:love:
Hittade denna också, denna gången är katten snäll o dela med sig:devil:
2007-09-17004.jpg

Min vovve brukar gå och lägga sig på gosefiltarna i buren ibland men annars ligger hon mest i min säng...

hildashrna.jpg

visst är det härligt? ;)
Min yrar mest runt just nu med fetvadd i öronen och tillfälliga minnesförluster. Så nu ser jag fram emot att han blir äldre och förhoppningingsvis något klokare, om sisådär tio år... :angel: :D

Verkligen fina, ser nästan ut som syskon, haha!

Zanza har en tjock filt som hon sover på när "vi" jobbar. Ser inte så mysig ut kanske men hon följer den vart den än ligger, tror hon skulle ligga på den om jag så stoppa upp filten i en hylla :D
p1220173_1201279148.jpg

visst är det härligt? ;)
Min yrar mest runt just nu med fetvadd i öronen och tillfälliga minnesförluster. Så nu ser jag fram emot att han blir äldre och förhoppningingsvis något klokare, om sisådär tio år... :angel: :D

:rofl:
Blir skönt när de är över året! Bara ibland kan jag sälja Ganti billigt till mamma...:idea:

Har ingen bild nu men våran har en korg i sovrummet med en dyna + en stor hopvikt filt i. Klart populärt, hon ligger ofta där.

*KL*

zttan.jpg

Lillan-1.jpg

Zaga har en biabädd och en äkta fårfäll i, där ligger hon allt som oftast när hon inte sover i våran säng :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 928
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 847
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 421
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 615
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka