Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mörkblått/vinrött/guld okänt märke "akademiskt" ca 300:-
Grått/Orange från Schockemöhle ca 350:-
Lila/creme från Horze ca 200:-
Beige/mörkbrun från Veredus ca 600:-
Mörkbrun/creme/ljusbrun från Hööks ca 250:-
Ljusgrönt från Hansbo(allround) och Hööks (dressyr) ca 300:-
Det va nog alla jag lyckats fånga på bild ni får ursäkta att alla inte är nytvättade. Nya favoriten är ännu icke förevigad, glittrigt från Hv Polo ca 600:-
Nu hamnade texten i lite oordning där på slutet, den nyafavoriten som ännu itne är förevigad är ett svart/rött/gult från Horze Det glittriga är ju som ni ser i allra högsta förevigat
Men det jag länge suktat efter är schabraket du har från Schockemöhle! (grå/oranga) Bara säga till om du funderar på att sälja! Vad jag vet som finns dom inte att köpa längre så..
Ja, jag rider ju på ridskola men jag har två schabrak som jag använder när jag tävlar klubbtävling. Har inga bra bilder...
Ett ljusblått från Hööks, köpt för vääldigt länge sedan, jag använder det aldrig längre så min kompis brukar få låna det när hon tävlar Tarzan (hästen på bilden):
Ursäkta det vita, men jag behövde sudda ut min kompis... Har som sagt inte så bra bilder på min schabrak
Sedan har jag ett grönt från Hööks, 229 kr som jag använder på Bambi (min sköthäst), den passar även väldigt bra på Kavalano (hästen på bilden):
Hästnyheter Sammanfattar min känsla också. Kan bli toppen men kan också bli botten. Jag tycker synd om ägaren som verkar fått så mycket oförtjänt skit.