Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Behöver inspiration och så är det kul att se hur andra har det! Så släng in bilder på era sängar/sängstommar! Hade gärna bjudit på en bild själv, men har bara fyra ben från Ikea just nu, men vill gärna ha en snygg sänggavel snart.
Vår sänggavel består av en spånskiva, vadderat med ett gammalt överkast och klädd med ett kraftigt tyg. Samma tyg på stolarna. Enkelt, billigt och fint. Lätt att variera!
Vad fina ni har! Det är kul att göra eget, men soft att köpa med om man har pengar :P
Manger från Ikea är riktigt fin, men du har en 140 säng va? Det är inte 160?
Jag har en egengjord sänggavel. Det är två "tapettavlor" och tapeten återfinns i en fondvägg mitt emot sängen. Sovrummet är låååångt, därför är det avdelat med draperier.
Jag ska så småningom köpa en sängram som redan visats i denna tråd: Hemnes.
Bakom draperiet till höger finns en liten sänghylla (vill inte ha mer plats än att jag får plats med en lampa och en-två småprylar) och där står den här lampan som jag köpte på Indiska för inga pengar alls, and I love it!
Hundavel & Ras Det är väl rätt vanligt att social osäkerhet och rädslor är värre med män än kvinnor. Min mamma har en sådan hund exempelvis, och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.