Bilder på era katter

Sv: Bilder på era katter

Detta är min tiger med det kattiga namnet Tim ;) :love:

mintiger.jpg

Ursäkta storleken på fotot :crazy:

åh, baloo är bara för söt! :love: Han och Xindra är lite lika, kanske därför haha ;)

:love: :love: Man skulle ju kunna tro att de är syskon ju! :p Hur gammal är hon på bilderna?

verkligen! :love:
På de två översta bilderna är hon 13 veckor, på den tredje runt 11 skulle jag tro på den sista är hon 8, nästan nio. :) Hon är fortfarande pytteliten, misstänker att hon kommer bli en minis :D Mamman är visserligen rätt liten, men det är så himla kul att se bästa vännens kisse som bara är en månad äldre men flera modeller större på både längden och bredden. Visserligen hane, men ändå. ;)

Är baloo hittekisse eller något sådant - för ingen lämnar väl bort en 5 veckors kisse? :crazy: (även om jag vet ett par som har en 6 veckors unge hemma som togs från mamman vid 4. :cry: Snacka om att den kissen inte fått den bästa starten i livet)

Japp hittade honom för 2 veckor sedan i en kartong ute i skogen. Då var han 5 nu är han närmare 7-8 veckor och han växer så det knakar!

fy tusan, undrar vem fan som gör så mot de små liven egentligen? :mad:

Haha, kan tro det - de växer ju massor! :) Hoppas att allt går bra med honom :)

Ja fick man tag i den personen så ströp man nog den minst..

Ja de gör ju det men det är väl tur så kan han busa med Bagheera som just nu är lite hårdhänt mot lillen!

Min lilla busskatt Findus - som bor fortfarande i Sverige med min kara fd pojkvan :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
727
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama