Bilder på dräktiga ston.

Sv: Bilder på dräktiga ston.

Nej då...jag har ett också.

Hon ska föla runt den 13:e April.

Casmir:
Bild011.jpg

Princessan, vbl travare som väntar sitt första föl i slutet
av mars

I240945W692H543V2007

I240947W711H543V20070206T201655Z

Senast ändrad:

Här är en bild på mitt dräktiga sto från slutet av september, hon fölade som beräknat den 26 januari.

mellan.jpg

Ååå.. har också ett sto som ska föla i mars.. :) beräknad till 23 Mars medn förra året fick hon 10 dagar tidigare... Det närmar sig!! är så orolig eftersom det är så kallt ute...:confused:

Men är det bara jag som har dräktiga ston??

Beräknad till runt 20 april....
Bilden e nån knapp månad, hon blir bara större och fetare :D fattar inte hur hon kan vara i sånt hull, han hår som en "regnfåra" längs ryggen...

Heran_006.jpg

vad fin hon är !!! kastar in ett kort på gamla pärlan då... tagit i januari visserligen men hon ska inte föla föräns 15 maj:crazy:
prlan07012532.jpg

Tackar! :)
Hon tar sin dräktighet på största allvar, vaggar som en anka och e sååååå försiktig hihi :D

Här är mitt ena IC-sto,vi tror att hon ska föla nu i mars-april,import från Holland ( å dit från England)

IMG_2740.jpg

Liknande trådar

Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Cambrie
·
Körning Denna kanske skulle nålas.... Jag har dock ingen kommentar..:angel::angel...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: åke
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: animal
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama