Bilder på Classic Photo

Conversation Piece

Trådstartare
Ni som är duktiga på att hitta foton på hästar, om ni har lust att hjälpa mig att hitta exteriörbilder på Classic Photo så vore jag jättetacksam! Hur ser han ut i haserna egentligen..? Det ser lite skumt ut på de bilder jag har hittat, men det kanske är dåliga bilder.

Vad tror ni om honom i avel? Han tävlade bara en säsong va? Men det är väl så det ska vara nu för tiden. Ock, ock, det var annat förr. Kommer det att gå att sälja avkommorna tro?

Sv: Bilder på Classic Photo

Hittade några:
Classic_Photo.jpg

Classic%20Photo%20-%20KY%20Futurity%20200_139.jpg

tyvärr hittade jag inga uppställda bilder, lustigt, nånstans borde det ju finnas...

vad är det som ser märkligt ut med den ser du? jag är inte proffs på sånt här, men det ser ut som en hästhas ;)

Jag hade önskat rakare haser. Och det ser ut som att han har piphas på den bilden.

På bilden längre upp där han har en röd sulky och sträcker bak bakbenet fullt tycke rjag också att man kan se att han har en ganska vinklad has.

Senast ändrad:

jo nu ser jag att du har rätt, det ser ut som han inte sträcker ut sig ordentligt på trav-blden utan håller det lite böjt.

på den uppställda bilden ser han ut att ha hasspetsen längre ut än rumpspetsen.. åh vad dålig ja är på att förklara, men hoppas du fattar nåt :crazy:

Fast, det är klart, exteriören i hasen är ju inte ensamt avgörande om hästen blir bra i avel eller ej... :smirk:

nej tydligen funkar det att springa ändå!

Tack!

Han ser ju för märklig ut med de där långa framtårna och boots. Mja, jag är nog lite skeptisk till att använda honom. Och då brukar de bli kalasbra i avel, så det är väl bara att boka märren...

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 631
Senast: hastflicka
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 945
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 379
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka