Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade trott det var samma hästJag börjar året med att konstatera att lilla mörka grå blivit VÄLDIGT lik mörkgrå.. som tur är bara utseendemässigt och inte psykiskt.
Titta @Tora Jag har en till likadan hahaha
Jag hade trott det var samma häst
Är dom släkt?
(Det översta kortet är bara såååååå perfekt. Snacka om att utstråla power och glädje (hästen alltså ))
Aha!!! Det förklarar en del!Ja dom har samma mamma
Ja dom har samma mamma
Äsch då! Jag har haft en som var rätt het och vild som hoppade av lite där det passade damen. (Vilket ibland kunde bli sjuttioelva meter innan hindret ) Fick aldrig farlig ridning på den och då red vi upp till CNC*, men det var ett par år sedan Bjuder på en stilstudie som inspiration för din bruna nr 45672@Novali01 Som sagt, jag har fyra månader på mig att skärpa till mig.
Hmm, vet inte riktigt, det lät så bra i min hjärna imorseHm....jag kan vara lite trög nu men jag hängde inte riktigt med i detta @RostKaptenen. Kan du förklara lite hur du tänkte så kan jag sitta här sen och känna mig lite dum för att jag inte fattade?
Haha! Prova själv att ta hem en valp samtidigt som du ska göra nittosjutton arbeten i slutet av första terminen i skolan, så ska vi se hur bra din hjärna fungerarha hah ahahaaha ni är ju för lyckade bägge två! "Hur jag tänkte? Nja, det vet jag inte..." och din film @Speedway den är ju helt fantastisk! Att du inte gett upp för länge sen? Jag tror att ni blir oslagbara ute på banorna, du måste ju ha vilja av stål!
din film @Speedway den är ju helt fantastisk! Att du inte gett upp för länge sen?
En kort liten snutt från inomhusterrängen hos Liljas.
Det var verkligen en kort snutt!! Vill se mer!