Bilder och filmer 2015

fio

Trådstartare
Jag börjar året med att konstatera att lilla mörka grå blivit VÄLDIGT lik mörkgrå.. som tur är bara utseendemässigt och inte psykiskt. :D

10898122_10153020681881797_7623345718003333922_n.jpg

1511449_10153020682746797_987923024669251359_n.jpg

Titta @Tora Jag har en till likadan hahaha

Jag börjar året med att konstatera att lilla mörka grå blivit VÄLDIGT lik mörkgrå.. som tur är bara utseendemässigt och inte psykiskt. :D

10898122_10153020681881797_7623345718003333922_n.jpg

1511449_10153020682746797_987923024669251359_n.jpg

Titta @Tora Jag har en till likadan hahaha
Jag hade trott det var samma häst :D

Är dom släkt?

(Det översta kortet är bara såååååå perfekt. Snacka om att utstråla power och glädje (hästen alltså :p))

@Speedway Kul film! Skrattade så jag nästan trillade av stolen eftersom jag läst ditt inlägg om TR precis innan...fanns en del språng som kunde hamna i delen Farlig ridning mm.....hon är käck o framåt iaf din Nr 45672 Brun!;)

@Novali01 Som sagt, jag har fyra månader på mig att skärpa till mig. :p
Äsch då! Jag har haft en som var rätt het och vild som hoppade av lite där det passade damen. (Vilket ibland kunde bli sjuttioelva meter innan hindret :angel:) Fick aldrig farlig ridning på den och då red vi upp till CNC*, men det var ett par år sedan;) Bjuder på en stilstudie som inspiration för din bruna nr 45672:p
3357_96857104847_4905377_n.jpg

Hm....jag kan vara lite trög nu men jag hängde inte riktigt med i detta @RostKaptenen. Kan du förklara lite hur du tänkte så kan jag sitta här sen och känna mig lite dum för att jag inte fattade? :D

Hm....jag kan vara lite trög nu men jag hängde inte riktigt med i detta @RostKaptenen. Kan du förklara lite hur du tänkte så kan jag sitta här sen och känna mig lite dum för att jag inte fattade? :D
Hmm, vet inte riktigt, det lät så bra i min hjärna imorse :confused: :D
Nu kan jag inte minnas hur jag tänkte... Kanske att vi ska vara glada att våra vilda hästar åtminstone inte hoppar med den tekniken, då hade garanterat inte jag suttit kvar iaf:angel:

@RostKaptenen Det hade säkert varit en strålande idé att låta min häst löshoppa och få slippa den där klumpedunsen på ryggen som inte har någon balans och som inte vet vad eftergift är. :rofl:

Med den bakbenstekniken som hästen på filmen hade så hade jag garanterat trillat över halsen på vägen ner efter hindret. Jag har tillräckligt svårt att hålla mig kvar på min ordinära häst om hindren blir högre än 1 m. :angel:

ha hah ahahaaha ni är ju för lyckade bägge två! "Hur jag tänkte? Nja, det vet jag inte..." :D och din film @Speedway den är ju helt fantastisk! Att du inte gett upp för länge sen? Jag tror att ni blir oslagbara ute på banorna, du måste ju ha vilja av stål!:bump:

ha hah ahahaaha ni är ju för lyckade bägge två! "Hur jag tänkte? Nja, det vet jag inte..." :D och din film @Speedway den är ju helt fantastisk! Att du inte gett upp för länge sen? Jag tror att ni blir oslagbara ute på banorna, du måste ju ha vilja av stål!:bump:
Haha! Prova själv att ta hem en valp samtidigt som du ska göra nittosjutton arbeten i slutet av första terminen i skolan, så ska vi se hur bra din hjärna fungerar:p:angel:

Det var verkligen en kort snutt!! Vill se mer!

Ja, jag var så himla nöjd med den träningen och hästen var fantastiskt glad och taggad och hoppade svårigheter hon inte stött på förut. Men tyvärr hade jag ingen med mig, den här lilla snutten var det någon jag inte känner som filmade.

Nästa gång kanske jag lyckas övertala någon att följa med och filma :)

@emma-vsm Så tråkigt!
Jag var på dressyrträning igår och hade så gärna velat ha en film för att lättare komma ihåg vad som sades, men ingen vill följa med på tråkig dressyrträning och frysa.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info