Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Gissa om det var roligt att få köpa ett pannband med rosa stenar till min lilla prinsessa...:D
Köpt?
c024.gif

Nä men du var ju inte där, det var ju när jag var medryttare på henne. :) Vi pratade ju om det då men det är ju ett antal år sedan så det är väl inte nåt som fastnat antar jag.

kl

Tänkte visa lite bilder på min nya, ponnyn :love:
Han är en hoppare i grunden men jag vill gärna ut o tävla lite terräng. Har ju löjligt nära till både Mantorp o Boxholm. Även Ekenäs o Kinda ligger i närheten så då måste man ju bara passa på ;)

120303046.jpg

120304001.jpg

120304006.jpg

kl

Idag har vi varit på årets första, ja vår första någonsin, riktiga terrängträning! Har film men tar lite tid att ladda upp så jag bjuder på lite stillbilder därifrån sålänge:

gonblicksbild22012-03-1116-57.png

gonblicksbild42012-03-1116-58.png

gonblicksbild52012-03-1117-00.png

gonblicksbild32012-03-1116-58.png

gonblicksbild62012-03-1117-03.png

gonblicksbild72012-03-1117-07.png

gonblicksbild82012-03-1117-08.png

Ja, är jättenöjd med honom!
Han är inte något tittig på hinder alls, men lite ofokuserad ibland och håller mer koll på alla andra hästar, de små barnen i färgglada jackor som klättrade runt på hinder, bilar som kom förbi på vägen, folk som promenerar i skogen... Så han har inte riktigt kommit dit att han börjar "leta hinder", men det kommer nog! :D

Marlin ser ut som om han aldrig gjort annat i hela sitt liv. :p

Och du... tyckte han omgivningen var läskig nu, så vänta bara tills det kommer tävlingscyklister med neongula kläder. DE var läskiga tyckte min häst i höstas. :D

Jag är lite förvånad över att du fick lov att rida med så långa stigläder. Ted brukar alltid säga till alla att korta läderna två hål (minst)... :p

Det var många som fick korta, men jag klarade mig. Kanske för att lille hästen bockade rätt ordentligt i början :p

Jag hade kortare läder först, men fick länga igen för knät hamnade ovanpå knästödet fram, gick inte att rida så.

Jag är lite förvånad över att du fick lov att rida med så långa stigläder. Ted brukar alltid säga till alla att korta läderna två hål (minst)... :p

Låter som när min hopptränare är i farten, med alla som inte vanligtvis rider för henne. De flesta brukar klaga på att de har ont i benen efteråt också, eftersom de får stå upp mer än vanligt :D

Idag hoppade jag stockar i skogen med min brunfjun :love: dock inga bilder på det så ni får hålla till godo med en på henne nybadad inne i stallet med badrock på ;)

img_1405_193504318.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
401
· Visningar
24 393
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama