Bilder från tävlingar! Kommentera gärna!!

S

Svintan

Jag lägger ut lite bilder på min d-ponny :) Kommentera gärna min stil:angel:

Vår första tävling^^

Kommentera gärna!! ;)

Sv: Bilder från tävlingar! Kommentera gärna!!

ser bra ut tycker jag.... har du tävlat mycket i år???

Jag gillar den sista pga av bra balans och ett rätt placrat överliv....

Tack för kommentarerna! Jo, ganska, först på min b-ponny o min systers d-ponny men nu är jag för stor för min b-ponny så ja började tävla den här pållen..

väldigt fina bilder och en fin häst också ! :D .Har du tävlat mycket med hästen ? :)

Ser jätte fint ut! Hästen verkar tycka det är roligt.. Men måsta bara få klaga på en sak.. Vad har du på örorna??:eek: En liite diskretare färg skulle väl inte vart fel;)
Men du kasnke tycker om den:) Alla har ju okia åsikter!

Tycker det ser fint ut:D Men du kan ju försöka följa mer med handen, din ponny ser ut att behöva det. Och sen hålla upp hakan lite mer:)

På en utav bilderna, den från sidan, är du bra med med handen:)

Men måsta bara få klaga på en sak.. Vad har du på örorna??:eek: En liite diskretare färg skulle väl inte vart fel;)
Men du kasnke tycker om den:) Alla har ju okia åsikter!

Umm, dt är en huva, eller vad man vill kalla det ;) Han gillar inte att dt blåser i hans jätteöron :bump: Hans färg är orange,(han är ju holländare!) oså brukar ja ha grått oxå.. Jag tkr iaf att dt är snyggt:p

Jättefin ponny:d Ser fint ut!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tävling Jag har en D ponny och skulle så gärna vilja komma med i Jönköping Horse show LB, om man vinner ett kval till Jönköping, är man då...
Svar
4
· Visningar
792
Tävling Jobbat på många ponny-tävlingar, och jag har slutat räkna hur många gånger jag sett pappor lyfta in ponnysar tillsammans... Gärna...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 858
Senast: SiZo
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka