Bilder från tävling!

staaria_

Trådstartare
Lägger in en tråd här åxå, jag fick inte riktigt klart för mig vad som gäller;
Jag har varit på en tävling på Öland och fotad bilder på hästekipage. Nu undrar jag, får jag lägga in dom bilderna på min hemsida utan att täcka över ansikena eller liknande. Det borde man väl få eller?

Hemsidan jag ska lägga ut på är

http://frejamarcolio.tk

Tacksam för svar!

/Isabelle
 
Sv: Bilder från tävling!

Ja det skall du kunna göra. Det är du som har tagit bilderna och du som äger dem oavsett vad som är avbildat. Så länge de inte är av stötande karaktär (som t.ex. porrbilder) så är det ingen lag som kan hindra dig från det..
 
Sv: Bilder från tävling!

Oohh, ser fram emot bilderna! :)
Hemmaplan nästan ju :p
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 119
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 742
Senast: Jamtland
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 170
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 477
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp