Bilder från Strömsholmstävlingarna!

Noteca

Trådstartare
Eftersom anv. Maddis inte kan logga in på sig efter lite datakrångel så slänger jag ut hennes bilder i mitt namn så länge!
Är det någon som tar illa upp över att finnas med på bild så säg till så tas bilden bort! Vill du låna någon bild så FRÅGA först!

http://sgmmotor.mine.nu/main.php?g2_itemId=799

Sv: Bilder från Strömsholmstävlingarna!

Underbara bilder! beröm fotografen (och kameran, vad är det för någon?) MUMS!

Tack fröken Aceton! :banana:

Tack för de värmande orden, jag har nada koll på det här med hästfoto, men gillar att fota nya saker...det är utvecklande.

Kameran är en Nikon D200, med ett Nikon AF 80-200/2,8 (perfekt objektiv för lite hästfotande faktiskt).

/J - sambo med Maddis

Det går att visa bilderna i full storlek med (galleriet jag kör hemma skalar ned bilderna, och kapar friskt i bildkvalitet) - finns en ikon under/ovan bilden som gör detta (kräver att man tillåter "popups" i sin browser dock).

Som Noteca sade - är det någon som inte gillar att vara med på bild, hojta till så pillar jag bort bilden ifråga. :)

/J

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: Derivata
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 147
Senast: verser
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar