Bilder från dotterns tävling i ledtygelklassen

Sv: Bilder från dotterns tävling i ledtygelklassen

Gud så söööta... Det är väll för väl att det finns klasser för alla... :banana:

Det är ju ett prefekt sätt att få barnen att komma ut och "tävla". Lättsamt och kul för våra småttingar.

Vart hittar man sånna tävlingar?

Man kan höra med sin hemmaklubb om dom kan ordna med sådana klasser. Gärna då på årsmötet t.ex. EWR ordnade med leadline på majtävlingarna...har inte kollat om det är en sån klass i juni...;)

Ja det brukar förekomma på tävlingar.. mer och mer.. men efterfrågar man det så måste klubbarna lyssna på det... tycker man i alla fall.... jag tycker det är kul att de små får vara med och få sin rosett med.. å inte bara titta på.. :love:

Ja det brukar förekomma på tävlingar.. mer och mer.. men efterfrågar man det så måste klubbarna lyssna på det... tycker man i alla fall.... jag tycker det är kul att de små får vara med och få sin rosett med.. å inte bara titta på.. :love:

Ett mycket bra sätt att få barnen att tycka att det är kul med ridning och tävling. Hoppas att fler barn får chansen att prova på.

Liknande trådar

M
Anläggning Jag behöver lite tips och råd! Funderar på att lägga en ridbana nu till sommaren och vill ha ett bra underlag! Sitter och tittar...
Svar
16
· Visningar
8 979
Senast: WelshCob
·
Övr. Hund Så har jag varit iväg på en lure coursing-tävling igen, för att se fina vinthundar jaga, för att träffa vänner och få pussa på några...
2
Svar
22
· Visningar
2 656
Western Eller hur:d :D ;) http://www.ewu-bayern.com/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=54&func=detail&id=175
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: alazzi
·
  • Låst
Western Bäst att skriva western i rubriken så att folk inte postar fel;) Nya bilder på era westernhästar, dags för lite nytt att titta på...
53 54 55
Svar
1 089
· Visningar
117 936
Senast: Pilo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?