BILDER från blöt Rönninge!

Noteca

Trådstartare
Bilder servaras här!

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Jag själv är nummer 81 på skimmeln! Red 50km CR, blev godkända och blöta..... :smirk:

Sambon som gillar att fota tog bilder hej vilt, så ni som var med idag kan kanske hitta er själva på bild! Är det någon som tar illa upp så säg till!

Vill tacka Karin och Mia för en trevlig ritt! Även en Maria en stund! :bow:

Sv: BILDER från blöt Rönninge!

Å vad fina bilder! Grattis till CR ritten!

Jasså var det han som satt där i bilen och såg så nöjd ut när vi red förbi i regnet. Jag tror faktiskt bara det är jag som ser någorlunda glad ut.... De andra ser plågade ut.
Så här i efterhand så känner jag verkligen att pålle gjorde en bedrift i vädret.

Vill gärna få köpa bilderna på mig och D om det går bra.

:bump:

Vilka fina bilder. Grattis till alla tappra som red & genomförde ritten. Vilken prestation. :bump: :bump:

Grattis till din CR

Grattis till en fin placering och BC. :)

Ja, du såg verkligen glad ut på bilderna imotför många andra plågade minder. ;)

Ja, det var lika blött som det ser ut på den bilden, minst! :D

Tack! Och grattis själv! :banana:
Jag vet inte vem du är på bilderna, men du kan skicka ett PM om du vill. Bilderna kan du få gratis om du bara ska använda dem för privat bruk! Kan tänkas att det finns flera bilder på dej som inte är mned på nätet, isåfall får du dem också. Säg bara vem du är så ska jag kolla!

Tacktack! Ja, man kände sig extra nöjd över att ha gått igenom godkänd med tanke på vädret... Vet endel som gav upp, och jag tänkte tanken nån gång innan start själv, men ville åtminstonde prova först!
Men INGET slår Järlåsaritten, som var i snöstorm... Hua.... :eek:

Hon har gul jacka och delicat är brun med en gul nosludd på tränset ;)

Cosmic - Sååå plågad kan väl inte jag ha sett ut?? Tror jag? Iallafall inte efter prisutdelningen ;) :D

Hej!
Jag pmar dig. Nr 7, svart jacka en slinga, gul jacka två slingor.

Neywaz hade nog kul på prisutdelningen iaf. Eftersom vi hade åkt hem och lämnat kusen så slängde jag upp hästägaren på ryggen och galopperade ett varv! Gissa om det blev jublel på prisutdelningen och ärevarvet! :banana:

Bilder kommer, måste bara sortera lite! Finns över 100 bilder... :p

Hehe, hade man ju velat se, dej med neywaz på ryggen! :rofl:

Tja domaren föreslog dopingprov på mig.....

:bump:

:rofl: Dopingprov! Hohoho! Ja, varför inte, hade du burit på Neywaz i 85km så hade nog ett dopingprov varit på sin plats! :smirk:

Jomen vadå du klarade ju pulsningen galant så du var nog tränad för din uppgift ändå ;) :D

Liknande trådar

Distans Här kommer ett gäng bilder från dagens tävling! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill...
2
Svar
27
· Visningar
3 274
Senast: Noteca
·
Distans Då var årets Bergaritt avklarad och sambon Anders har fotograferat! Är det någon som tar illa upp över att finnas med på bild så...
Svar
14
· Visningar
2 033
Senast: Borkan
·
Distans Är det någon som tar illa upp över att vara med på någon bild så säg till så tas bilden bort. Jag har nummer 26, red 50kmT. Fick dock...
2
Svar
21
· Visningar
1 868
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar