Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jasså var det han som satt där i bilen och såg så nöjd ut när vi red förbi i regnet. Jag tror faktiskt bara det är jag som ser någorlunda glad ut.... De andra ser plågade ut.
Så här i efterhand så känner jag verkligen att pålle gjorde en bedrift i vädret.
Vill gärna få köpa bilderna på mig och D om det går bra.
Tack! Och grattis själv!
Jag vet inte vem du är på bilderna, men du kan skicka ett PM om du vill. Bilderna kan du få gratis om du bara ska använda dem för privat bruk! Kan tänkas att det finns flera bilder på dej som inte är mned på nätet, isåfall får du dem också. Säg bara vem du är så ska jag kolla!
Tacktack! Ja, man kände sig extra nöjd över att ha gått igenom godkänd med tanke på vädret... Vet endel som gav upp, och jag tänkte tanken nån gång innan start själv, men ville åtminstonde prova först!
Men INGET slår Järlåsaritten, som var i snöstorm... Hua....
Hej!
Jag pmar dig. Nr 7, svart jacka en slinga, gul jacka två slingor.
Neywaz hade nog kul på prisutdelningen iaf. Eftersom vi hade åkt hem och lämnat kusen så slängde jag upp hästägaren på ryggen och galopperade ett varv! Gissa om det blev jublel på prisutdelningen och ärevarvet!
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...