Billingeritten! Färska bilder!

Sv: Billingeritten! Färska bilder!

*knapplån*

Nu så finns det lite foton även HÄR

Jag och kameran va inte helt överens för dagen (så ni får ha lite överseende med detta), men man lär så länge man lever...:D

Kul att ni lägger ut era bilder, så att vi som missade det kan få se lite ändå! Jag har också fått bilder till min inbox, som jag ska lägga ut så fort jag hinner. Det blir nog i morgon!

Hej på er! :)
Tack :bow: till er andra för härliga bilder och här kommer vårat bidrag!
Bilderna finns HÄR
Klicka er in på bildgalleri och vidare till aktuell sida!
/Camilla

:banana:ja jag red min giggen som vi tog dm på och lånade ut lilla cosea till en flicka som red sin första clear round :idea:
jätte härligt att ni alla verkar nöjda med ritten kramar anne

Cosea var ett riktigt snyggt varmblod?, jag tyckte hon såg ut som en galoppör :) Jättefin!!! Hälsn Madde (arab/fullblodsfrälst)

Va fina bilder och grattis till placeringen! Kul att se andras bilder också! :banana:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: cassiopeja
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: Noteca
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka