Bilder från A9-ritten 26 maj

Sv: Bilder från A9-ritten 26 maj

Vad gjorde vi utan dessa bilder ?

Lika bra och tydliga bilder som alltid. All hyllning!

Kul att du uppskattar bilderna! Det sporrar ännu mer till att fota och visa! :)

Hihi, ja du finns ju med så du kan uppleva tävlingen igen! :p
Men jag håller med, man vill ut NU när man ser bilder från tävlingar! :bump:

Åhh vad man blir sugen på att tävla igen.. hehe jag får vänta tills nästa sommar.. tänkte om allt går bra med inridningen nu i vintervår tänkte jag ställa upp i en PP till höösten med jorunn.
Hon fyller ju 5 år i maj nästa år=)

Annars blir det till våren när hon fyller 6 år.. allt beror ju på hur bra inridningen går=)

Man vart ju helt fast sedan den gången vi var ut med lelle å gazella en gång distansritt alltid distansritt=)=)

Det som är så underbart med denna ridsports gren är att alla raser spelar på lika villkor... ingen ser snett ner på en travare för den har lika stor chans att kunan vinna som en arab eller en isis eller en connemara..

Och man kan stälal upp i distans även omman ridit i 40 år eller om man ridit i 1 år..

Ja, jag gillar också jämställdheten i sporten, alla är lika värda och tävlar tillsammans fast endå mot varandra!

Jag har ju också en isis numera som jag tänkte ta ut på banorna nästa år, han har orken i sig och farten är hyfsad med!
I år blir det bara Cattis dock. Har inte råd med flera, och de som finns är ju en bit bort.

Vi får hoppas att inridningen går bra så vi kan ses igen på banorna framöver!
Jag tänker ju inte sluta med distans ialafall!! :banana:

Jasså vad för isisi har du då?+ du får uppdatera din bilddagbok=) ska du lära dig töölta å sånt eller?? eller kan du rida isis redan kanske=)

ja mjo de är ju långt å kostar så så seriöst tävlande från min sida blir de inte.. jobbar ju typ jämt vissa dagar 15,5 timmar

Jag har en valack född 90, Grimnir fra Ögmundarstödum.
Han ägs av dottern till hon som jag hade Cattis inhyrd hos innan vi flyttade hit.
Jag kan inte rida isis på riktigt nej, men har väl tänkt att lära mig lite! :)

Ja, jag ska uppdatera bilddagboken... Jag är kass på det... :o Har bilder liggandes från april....:eek:

aha så du har han bara på foder?=)
Ja jag var ut i onsdags å hälsade på föl å jorunn och guu så charmig han är haha=) såå social=)
in på bilddagboken å kollapå bilderna=)

mer bilderkomer påsöndag

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: igbest
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 164
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 206
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur