Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så himla kul när man har chansen att följa sin häst från "början".
Köpte själv Isak när han var ett år men kände hans tidigare ägare.
Blir spännande att se vad det blir av honom
Börjar med lillkillen.
Blue Zenith, val f-09 e Zagal IV ue Royal Applause **
Zenith har varit mycket hanterad sedan han föddes och älskar uppmärksamhet. Inridningen påbörjades när han var 2,5år men pga växtperioder och mina skador så är han inte mer utbildad än just inriden. Men det skall vi ändra på nu
och fortsätter med min älskade ponny!
Söndersig Diamant, f-93 i danmark, importerad som 3åring och blev min 14års present när han var 3,5år
Eftersom pixbox inte funkar så fattas de flesta bilder som finns på honom
Min lilla Julia.
Köpte henne som 5 månaders föl (nov-97), första natten hemma:
Typ januari-98 ca 7 mån:
2 år:
2011 14 år:
dec-12 15 år:
Har varit tränat genom åren men har tyvärr inte tid med henne för tillfället... försöker ta tag i det hela. Världens snällaste är hon i alla fall, och kanske en av de lataste...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.