BILDER Bergaritten! BILDER

Sv: BILDER Bergaritten! BILDER

Jättefina kort. Tog också med kamrean, men glömde att ta några kort.

Namen, vad gjorde då kameran för nytta?? :p Tur att jag inte behöver tänka på att ta kort själv, bra med en fototokig sambo! :love:

Vilka fina bilder. Verkar ha varit en underbar dag. Strålande sol, såg ut att vara bra bana & tävlingsplats. :)

Ja, det var så perfekt som en tävlingsdag kan bli! Bra tävling, tävlingsplats, funktionärer, veterinärer och personal i allmänhet, plus en mkt bra bana! :banana:

jag har också en massa bilder om någon vill se... håller på att lägga upp dem nu..

Kul med bilder! När man rider själv hinner man ju knappt titta något på de andra.

Nästa blir Rönningeritten, antagligen CR. Jag vill känna lite till på m in häst och lära mig hennes fart innan jag ger mig in i den riktiga leken! När ska du ut något? Eller du kanske har varit ute?

Nej, man har ju fullt upp med sitt när man rider! Jag såg dina bilder! De var fina de med! Alltid kul å kolla bilder! :banana: Speciellt på distans, eftersom man aldrig ser det i någon media... :mad:

hej!
jag hoppas inte att det gjorde något att jag lade in en länk till järlåsa-ritten på den holländska motsvarigheten till detta forum!!

dom stackarna måste ju få se lite vinterdistans oxå, även om det faktiskt ramlade ner en halvmeter snö i början på mars...det hade dom inte haft i holland på de senaste femtio åren... :rofl:

nåväl, jag var in och tittade på bergaritten bilderna men fick syn på järlåsaritten, vilka fantastiska bilder, *suck* jag längtar hem ibland... :(

ha en bra distanssäsong och se till att det blir många kilometrar!!
glada hälsningar
marie :)

Nejda! Inte gjorde det nått att du länkade dit! Men jag kan säga att det var JOBBIGT att rida i sånt väder... Jag gör det nog helst inte igen... :crazy:

Men det var ju helt klart en upplevelse samt en bra erfarenhet om inte annat!

Fina bilder! :bow: :banana:
Jag fastnade inte på ett enda! Men som sagt, väldigt kul med många olika ekipage på bild! Man hinner inte själv som ryttare se så många!

Vilka fina bilder! Ni som har tagit bilder får jättegärna skicka dem till mig: annette.tegnemo@spray.se, så kan vi lägga in dem på hemsidan för Distansritt i Stockholms län. Under nästa vecka kommer det nämligen att finnas en länk på hemsidan om Bergaritten, med foton och ryttarberättelser som kommer att ligga kvar hela året. Läs mer på www.distansritt.se

Annette

Fina bilder, även om man undrar vad man håller på med iband när man ser sig själv ridandes på bild :angel:.

Dalakhay: Superfina bilder!!! Kan du inte skicka några till webmastern för årstasportryttare samt till tidningen distansryttaren. Addi vill alltid fylla på förådet med nya bilder! adriana.graucob@tiscali.se

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 547
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka