Status
Stängd för vidare inlägg.

70-talet slutar aldrig att förvåna?! :D

Bildbevis
DSC_0127%202%20-%20Kopia.jpg

I sin helhet med bilhandlarpanel och wunderbaum som satt uppe när jag flyttade in
DSC_0127%202.jpg

Uppenbarligen måste de traumatiserat mig stort, för nu när jag plockade fram de här arkivbilderna inser jag att de målade ju för tusan om där härom sommaren. :p

Jag har fått bekräftat att jag inte tål en massa saker. Bland annat katter....och hästar. Men vad fasen, det tyckte läkaren att vi skulle medicinera bort, för djur är ren livskalité för mig. Så det gör jag! För vem kan motstå chefen här hemma liksom, även om jag nyser katthår och får inhalera cortison flera gånger om dagen... Men han vill ju ligga så nära, och det är klart han ska få göra det! :love:

12799160_10154055426830972_6606954590539884945_n.jpg

Ni får stå ut med att det är en idiot med på bild där till höger :o.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
283
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
357
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
683
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30