Status
Stängd för vidare inlägg.
12725015_977296215673656_2091317627_n.jpg

Alice fick komma ut för första gången i år idag!
Så fort hon såg/hörde oss hålla på med koppel och halsband så skyndade hon sig fram till uteplatsdörren när jag frågade om hon ville gå ut :love: Mycket härligt, jag tror definitivt att hon fick lite vårkänslor då hon sprang lite kors över uteplatsen :D Högst förståeligt!

(Men när mamma gick in efter någon halvtimma så gick hon också in :cautious::grin:)

(Ps. Jag blir så kär i hennes svans :love:)

Det här är min pälskling Skrutt :)

Skrutt kom till oss via djurskyddet för snart tre år sedan. 16 år, sjuk och utmattad med öronlappar som var förfrusna. Han hade blivit utslängd av sin förra ägare och hade fått kämpa som hemlös i flera år.

Idag mår han förhållandevis bra, har opererats ett flertal gånger i munnen pga sin Forl och får behandling för astma och specialkost för njursjukdom. Han har pga tandsjukdomen endast åtta tänder kvar i munnen och detta gör att tungan glider ur munnen när han slappnar av :)

Han är mitt hjärtegull, jag avgudar marken han går på och de år jag fått ihop med honom har varit de bästa åren i mitt liv!

1915125_10154596451664428_3727610927588771398_n.jpg

Dammade av kameran för att fota Vimsa som hon är nu när jag köpt henne. Batteriet orkade typ 30 foton, och hon ville helst bara ha godis och inte bli fotad. :cool:

DSC_0036.jpg

"Hallå du sa godis, vad är det där för konstig sak du gömmer dig bakom?! Jag känner mig LURAD!!"

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
283
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
357
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
683
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30