Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som en ampellilja? Katterna älskar att äta dem (och de är inte farliga att äta), så det är klart att Luna vill kunna nå den .Luna har utvecklat ett stort intresse för den enda växten i lägenheten. Här är varför jag inte vågar ha fler för tillfället.
En sådan är det! Jag har haft den ungefär lika länge som Luna (den enda växt jag vågat ha eftersom den inte ska vara kattfarlig), men hon har aldrig visat intresse för den förrän jag var tvungen att ta ner den för att byta gardinstänger. Då blev hon väldigt fäst vid den.Ser ut som en ampellilja? Katterna älskar att äta dem (och de är inte farliga att äta), så det är klart att Luna vill kunna nå den .
Sätt kladd (häftmassa) under blomkrukan så står den stadigt.Men ja, jag får väl köpa en till som hon kan få ha som tuggleksak, så kanske jag får ha den i fönstret ifred. Frågan är var man ställer den så att hon inte välter ner den.
Men ja, jag får väl köpa en till som hon kan få ha som tuggleksak, så kanske jag får ha den i fönstret ifred. Frågan är var man ställer den så att hon inte välter ner den.
Luna blev jätteglad för sin alldeles egna ampellilja! Jag hann knappt ställa fram den innan hon var där.
Förlåt för att bildkvalitén, som vanligt, är riktigt urusel. Men budskapet går fram i alla fall!
Om Luna är som Nikita kommer den snart att vara nedtuggad. Jag brukar ha fyra, fem ampelliljor på olika platser i lägenheten så att de förhoppningsvis hinner återhämta sig lite innan Nikita slaktar dem helt
Det har jag verkligen, men har inte fattat hur jag får in dem från fb via paddan... Någon som vet?Jag har hört rykten om att någon har jättebra bilder på sin fina kisse @Ceta
Sån där tapet lekte Boll spiderman på. Hon klättrade hela vägen upp till taket och klev upp på toppen av en bokhyllan. Kakan stod alltid lika oförstående på golvet och tittade på.