Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste anmäla mig själv för förräderi :o

Jag mötte en så jättehärlig kelig gerbil på jobbet idag att mitt hjärta blev stulet och hon är till salu :love: vad tror ni att katten skulle säga om det? :angel:
Fast hon skulle väl kanske snarare tacka mig för det mellanmålet ... :cautious:

Kanske borde skaffa mig ett akvarium med fiskar? :idea: Gratis katt-TV och små mellanmål i ett - katten borde ju bli skitnöjd :D

Nu är det vår, tyckte Grisen och for upp i päronträdet. Kolla tungan... :p
wmi6qc.jpg

b4f23k.jpg

e04u1l.jpg

Jag, monstret, fick för mig att jag kanske kunde skämma bort min katt lite. Det blev snarare motsatsen :cautious:
Köpte nämligen en burk med canagans blötfoder (fresh chicken) för att prova. Såhär reagerade hon först:
12750358_1003734999710828_1276788423_n.jpg

"Hallå matte, det här är människomat, var är KATTmaten?!" :eek:

Efter några minuters fjäskande och jamanden:
12748249_894990680598655_73953662_n.jpg

"Man får ju inget annat här i huset ... hmm, mm, okej det kanske var lite gott ... mmm, liiite."
Matte: "Victory" :cool:

Det får vara "hemligt" ett tag tills jag bestämmer om jag vill köpa henne eller ej, men bestämmer jag mig för stanna så hamnar namnet här illa kvickt :angel: Hittills får hon vara tryggis för att kunna skiljas från skyggis, som nu ligger och äter skinka under sängen :D
Hon har ett väldigt sött ansikte :love: påminner mig om en annan bukare som hade tre (nu två tror jag) kattsyskon med liknande ansikten, väldigt söta :)

Hon har ett väldigt sött ansikte :love: påminner mig om en annan bukare som hade tre (nu två tror jag) kattsyskon med liknande ansikten, väldigt söta :)

Ja, och så otroligt stora ögon! (tack! :love: )
Jag får spana runt lite här på kattforumet, men jag tycker det finns så otroligt mycket fina katter här :love:

Jag försvarar denna gigantiska bildbomb med att det var evigheter sedan jag orkade ta fram systemkameran och fotografera lite ordentligt. :p

Socker gillar inte kamerablixten så alla försök till porträtt resulterar i ett halvskumt uttryck från hans sida...
DSC_0024.jpg

Fokus inför kommande attack
DSC_0032_1.jpg

Stretching
DSC_0043.jpg

Jag har haft den här språngbrädan upp till bokhyllan länge, men häromdagen rensade jag hela bokhyllan och frigjorde ytterligare ett plan och det uppskattades som synes. :)
DSC_0050.jpg

Misslyckat försök att fånga hans hopp därifrån :p
DSC_0057.jpg

Stilstudie i Sockers dagliga kråmande på köksgolvet (vilket resulterar i en enormt statisk päls :D)
DSC_0059.jpg

DSC_0063_1.jpg

Jag försvarar denna gigantiska bildbomb med att det var evigheter sedan jag orkade ta fram systemkameran och fotografera lite ordentligt. :p

Socker gillar inte kamerablixten så alla försök till porträtt resulterar i ett halvskumt uttryck från hans sida...
DSC_0024.jpg

Fokus inför kommande attack
DSC_0032_1.jpg

Stretching
DSC_0043.jpg

Jag har haft den här språngbrädan upp till bokhyllan länge, men häromdagen rensade jag hela bokhyllan och frigjorde ytterligare ett plan och det uppskattades som synes. :)
DSC_0050.jpg

Misslyckat försök att fånga hans hopp därifrån :p
DSC_0057.jpg

Stilstudie i Sockers dagliga kråmande på köksgolvet (vilket resulterar i en enormt statisk päls :D)
DSC_0059.jpg

DSC_0063_1.jpg
Han ser så himla mjuk ut!! Man vill bara sträcka in handen i bilderna och klappa :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
283
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
357
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
683
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka