Åh vilken vacker kisse!Min kattpojke har också fått komma ut idag till sin stora glädje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken vacker kisse!Min kattpojke har också fått komma ut idag till sin stora glädje!
Åh vilken vacker kisse!
Tassa säger att husse är förbjuden att åka bort.
Idag har Egil varit ute på sin första riktiga koppelpromenad med husse och matte.
Ja hans små örontofsar gör också att han ser lite evil ut. Men utseendet bedrar, han är mest korkad.@purity_666: Vampyrkisse var cool! Rätt färg också
Jösses, mina hade varit döda med den reaktionen!Så här kräsna är mina kissar:
Imponerande eller hur, @Mia_R? Kan tillägga att hon knappt tittade upp när jag la den där. Det var ju inte husse som gjorde det då är hon som en haj.
Jösses, mina hade varit döda med den reaktionen!
Jag måste ordna det där sabla kontot så jag kan lägga upp bilder på mina monster.
Hmpf, jag kan inte ens lämna en skinkmacka på bordet, med mamma sittandes bredvid, utan att min blå tror det är dukat åt honom.Jag älskar siameser/orientaler så gör det Lilla raringen på bilden är delvis siames, har huvudformen, svansen och en sabla röst som hörs ofta.
Kan tillägga att den andra är något mer på men jag var tvungen att gå på toa mitt i middagen. Inga problem att lämna de oätna räkorna fast båda kissarna var där
Hmpf, jag kan inte ens lämna en skinkmacka på bordet, med mamma sittandes bredvid, utan att min blå tror det är dukat åt honom.
Så här kräsna är mina kissar:
Imponerande eller hur, @Mia_R? Kan tillägga att hon knappt tittade upp när jag la den där. Det var ju inte husse som gjorde det då är hon som en haj.
Hihi, jag har köpt katt-såpbubblor idag Nu väntar jag på att Bellis ska vakna så vi kan prova dem. De flyger i luften jättelänge o när de landar går de inte sönder som vanliga utan man kan plocka upp dem o allt. Har kameran framme, men katta soooooover så gott på tvättmaskinen. Suck..
Fast sån skit har mina aldrig ansett ätbara.Låter som att kräsenheten är i klass med mina. Nu har jag iofs inte testat räkor, men min ena är lite tveksam till kattgodis. Leker gärna med de där kattpinnarna, men de anses inte vara ätbara.
De är jääääätteroliga o goda tydligen! Stannar hur länge som helst i luften o jag hittade bubblor i dag som jag blåste igår, poppar inte vid kontakt med golv, textil eller nåt. Det blir som en tunn liten plastfilm av dem, små vita skinn liksom. Bellis springer dock o äter bubblorna så det blir inte mycket rester här. Inte halt, det är inte såpigt, mer som en sockerlösning. Lite klibbigt liksom. Lätt att plocka upp de små skalen efter de bubblor kattan missar På textil kan det bli fläckar om de poppar, det är lite vätska, men tvättas bort med varmt vatten bara Försökte ta lite kort igår, men det var så mörkt så vi ska försöka i morgon på dagen i stället så kan ni få se hur min lilla toka springer o käkarÅh, de har jag stått och kikat på i affären och undrat om de är värda pengarna. Har du sett om de lämnar fläckar eller gör det halt på golvet?