Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Laserpekaren visar verkligen hur olika(smarta) mina katter är.
(Det mystiska flåsandet kommer av min brutala nästäppa. )
Laserpekaren visar verkligen hur olika(smarta) mina katter är.
(Det mystiska flåsandet kommer av min brutala nästäppa. )
Eller hur?! Han har suttit och tittat på den förr men aldrig slagit till den sådär. Först då jag fattade att han faktiskt fattade på riktigt var pricken kom ifrån.Finalen var klockren!
Asgarv!
Vilken cool färg den smartare kissen har!
Idag fyller den här galningen 1 år! Hon fick ha en rosett dagen till ära, som satt kvar cirka två minuter.
Jag är extremt imponerad! Mina hade KANSKE klarat någon sekund
Väldigt söt kisse också och grattis givetvis!
Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.
@Idas
Väldigt fin bild! Ser vuxen ut för sin ålder.
Min förra katt var likadan, men med lilla Alice jublar min demoniska-matte sida Hon anar ingenting förutom när dörrklockan ringer (för naiv och oskuldsfull) när någonting händer, som när vi skulle iväg till vetten så tog vi upp buren från källaren. Jag visade henne den och hon bara gick rakt in i den - fångad!Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.
@cirkus: Min väninna har en hund som är extremt kräsen vad det gäller mat (dvärgpinscher). Hugga in på katternas mat däremot är inga problem Givetvis ser hon till att hindra honom.
I det här hushållet terroriseras katterna allt som oftast... Båda två är så korkade så de förstår väl inte bättre utan accepterar det mesta.Och jag hade inte ens kommit i närheten av någon av katterna med rosetten innan de galopperat iväg. Särskilt Socker är fenomenal på att känna av när något är på gång och blir på en sekund extremt svårfångad.
@Idas
Väldigt fin bild! Ser vuxen ut för sin ålder.
När katten är borta ....
Notera särskilt den mycket tomma matskålen