Är det olivolja i den vänstra skålen?
Nej, det är vatten - lustigt att det ser så gult ut, men det är vanligt vatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det olivolja i den vänstra skålen?
Min Alice älskar att sitta på axeln. Hon är väldigt tydlig att visa när hon vill upp, och då är det bara att acceptera, och bära runt på henne tills hon behagar att vilja gå ner . Charmigt tycker jag!Min älskade dam Hon älskar även att sitta på min axel. Nån mer som har katt som gärna sitter där när ni går omkring.
Stolt med sin fångst
Ja min klättrar längs benet, sitter jag på huk kommer hon och hoppar upp. Aldrig haft en katt förut som vill sitta där.Min Alice älskar att sitta på axeln. Hon är väldigt tydlig att visa när hon vill upp, och då är det bara att acceptera, och bära runt på henne tills hon behagar att vilja gå ner . Charmigt tycker jag!
Bellis har hjälpt mig med min sjukgymnastik. Har en övning där jag lutar mig mot soffan, skjuter rygg o tränar musklerna i ländryggen. Nu har hon börjat hoppa upp o lägga sig i svanken varje gång jag gör övningen. Det ingår bland annat att "vifta på svansen", och då håller fröken i sig...
Mvh punkterade skinkan...
Vilken söt! Huskatt eller ras?Hmm ibland bestämmer hjärtat över förståndet...... (dock var "att köpa katt" välplanerat sedan länge).
En liten ulltuss har flyttat in...
men vet inte vad hon ska heta... Har ju en Lycko och en Lysa (dock ska denna bo hos mamma i stora huset på landet). hade tänkt Lova, men hon känns lite för katig o kaxig för det...
Så nu velar jag mellan 50 namn, typ... och kan inte välja
Lyrica ;-) , Lurvisa, Locka, Lyrisk (men funkar det på en tjej?) Lyriska, Lovika. Men öppen för förslag. Gärna på L, och gärna "svenskt med betydelse", och inte för vanligt.
Bellis har hjälpt mig med min sjukgymnastik. Har en övning där jag lutar mig mot soffan, skjuter rygg o tränar musklerna i ländryggen. Nu har hon börjat hoppa upp o lägga sig i svanken varje gång jag gör övningen. Det ingår bland annat att "vifta på svansen", och då håller fröken i sig...
Mvh punkterade skinkan...
Många fina katter!
& Väldigt många av dem verkar vara långhåriga/lurviga i pälsen.
Hur lägger man upp bilder på sin egen katt?
Jag brukar använda mig av forumbilder.se. Kräver ingen inloggning så det är väldigt smidigt. Sen kopierar man bara en av koderna under "visa bilden i sin fulla storlek".Många fina katter!
& Väldigt många av dem verkar vara långhåriga/lurviga i pälsen.
Hur lägger man upp bilder på sin egen katt?
Hmm ibland bestämmer hjärtat över förståndet...... (dock var "att köpa katt" välplanerat sedan länge).
En liten ulltuss har flyttat in...
men vet inte vad hon ska heta... Har ju en Lycko och en Lysa (dock ska denna bo hos mamma i stora huset på landet). hade tänkt Lova, men hon känns lite för katig o kaxig för det...
Så nu velar jag mellan 50 namn, typ... och kan inte välja
Lyrica ;-) , Lurvisa, Locka, Lyrisk (men funkar det på en tjej?) Lyriska, Lovika. Men öppen för förslag. Gärna på L, och gärna "svenskt med betydelse", och inte för vanligt.