Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Fortsätter bomba med Tesla-bilder :D Hon börjar bli så stor, snart 6 månader :)

127a174cc31d11e2be6b22000aa80214_6.jpg

*kl*

Lillflickan har inte flyttat hem ännu eftersom hon är alldeles för liten ännu. Men i onsdags var vi och hälsade på och det riktigt kliade i fingrarna!

BK4vjLRCEAAnZwY.jpg:large

BK4v1KKCAAM0vZn.jpg:large

Jag skulle lägga in bilder när hon är vaken också, men kise ville inte vara stilla då, så det får vänta tills hon blir äldre.

Imorgon hämtar vi storflickan, så henne kan jag bjuda bilder på när hon har kommit hem!:D

Haha åh vad härligt det ser ut med semester! :D

kl

Mina katter är ganska olika varandra. Tant Sessan är alltid alert, även i myssituationer, sover alltid med ena ögat öppet ungefär. Tesla är som en säck potatis och bryr sig inte ett smack om vad som händer runt omkring. :D

99d234d6c68811e2996e22000a1f98fe_7.jpg

Lycklig den som finge ligga sådär hela dagarna! Tror bladen är svala, och så är det ju skugga under också.

Haha, vilken talande bild. :D Sessan är fin som alltid och Tesla blir bara mer och mer underbar för varje bild du visar. :love:

Det är precis så det ska vara att ha semester. :D

Pipen har också semester....eller det är förmodligen bara hans hjärna som har tagit ledigt. Här springer han iallafall uppånerpåvänd under mitt lakan i sängen. :rofl:

Alltså, hur får man katten att bli så där stillsam och gosig? Jag tror att Pipen har någon bokstavskombination....förmodligen från A-Ö och vilken ordning bokstäverna kommer däremellan är det ingen jäkel som vet. ;)

Det är precis så det ska vara att ha semester. :D

Pipen har också semester....eller det är förmodligen bara hans hjärna som har tagit ledigt. Här springer han iallafall uppånerpåvänd under mitt lakan i sängen. :rofl:

:rofl:

Dags att starta en fan club för Pipen tror jag!

Fan club? Nej tack, han är redan tillräckligt odräglig......och så blir han ju så trött av att skriva autografer på sina idolfoton. :p

Alltså, hur får man katten att bli så där stillsam och gosig? Jag tror att Pipen har någon bokstavskombination....förmodligen från A-Ö och vilken ordning bokstäverna kommer däremellan är det ingen jäkel som vet. ;)

Hahaha :rofl:

Jag tror nog att det är ragdollgenerna som gör sig påminda :D Hon kan busa och fara runt som en tok, men plockar man upp henne och börjar gosa så är det som att hon säger "Okej!", lägger sig bekvämt och spinner så högt hon kan :love:

Skööönt :love

En bild på Bailey som blev tingad igår. Han ska flytta till Sundsvall och bli myskatt där, nått som kommer passa denna kurris perfekt!
936170_10151484031206158_372240717_n.jpg

Sessan fyller 7 år idag! Grattis! :banana:

Eller ja, hennes födelsedatum är baserat endast på kvalificerade gissningar. Så plus/minus ett par år skulle det kunna vara. Hur som helst måste man ju ha en födelsedag att fira! Så idag har Sessan fått Gourmetmat med lax som födelsedagsmat (nästan så att det är bättre än torrfoder (!), man kan omöjligt lämna något utan måste trycka i sig allt även om det tar emot...) och extra mycket mysigt kardande. Resten av dagen har tillbringats spanandes ut genom ett nätfönster där man kan kolla på fåglar och lukta på syrener.

Grattis min fina tjej :love:

cd1d68772bdd42c06eedc91141383738_zpsb80a09c0.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 777
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar