Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Fantastiskt fina katter alla har :love:
Här är min ena Livsnjutare för några dagar sedan :)
051_zps74454f93.jpg

Vilken underbar färgkombination med pälsen och ögonen! :love:

Det verkar vara en kisse med infällbara kroppsdelar; på bild ett har öronen försvunnit och på nr 3 har benen fällts in!:D

Vilken mångsidig dam. :D

kl
Vi har besök av mammas hund och Sixten håller hårt på integriteten. Hon är inte välkommen upp! Men han är snäll, morrar innan han fräser och fräser innan han viftar med tassen, utan klor. Dock mycket besviken på matte som tar hem ett sånt satans odjur. :arghh:

988533_10151525413871985_1434237143_n.jpg

Hon är bra på att slappa på olika sätt :p Liten katthemsdam som blir mer och mer katt för varje dag. Nu tittar hon gärna ut genom fönstret, igår stoppade hon ut nosen i vädringsluckan och luktade på "utomhus" samt att hon börjat dra värsta raiderna på kvällarna. Igår tittade hon tom på mig när jag satt på toa :D

nyponros, vad fin han är din Charlie! :)

Gimlan, härligt att hon börjar känna sig hemma! Så underbart när de blir modigare och modigare :)

Pazuzu, vad mysigt de har det :)

Linta, vilken taskig matte du är som släpar in ett sånt äckligt djur! :mad: ;) Stackars Sixten, det syns hur missnöjd han är :D

Idag fyller Tesla 6 månader, hurra hurra! :)

dsc_0057.jpg

dsc_0098.jpg

Smyger på bollen, kolla ögonen :D
dsc_0126.jpg

Stackars Sessan blir terroriserad av den lilla odågan, men hon ger igen när hon får nog ;)
untitled-1.jpg

:D Ja han var riktigt grinig ett tag, trots det gick det över förväntan! Nu när inte mamma var med var inte vovvan lika självsäker och därmed inte lika på Sixten, och han har börjat visa ordentligt när det räcker så hon faktiskt ser hans signaler och kan backa. Men han har ju järnkoll på henne hela tiden. :cautious:

Grattis till Tesla, och Sessan är ju :love: som vanligt.

Tesla säger tack! :)

Linta: Man får inte vara dum, släpper Sixten vovven med blicken så kanske den anfaller? :cautious:
Mina kissemissar säger tack! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 806
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar