Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

kl

Tiden går fort, nu fyller dessa busar redan ett år, precis idag!

487614_416301448469142_2143970265_n.jpg

Innekatt som påbörjat livet som inne/utekatt. ;) Spännande men läskigt. En av föräldrarnas två stallkatter i bakgrunden, ej lika intresserad av att busa som Noblesse men ändock fascinerad av denna nya kisse.

942771_10151423696495163_223022959_n.jpg

Tack! Jag är (såklart) helsåld på henne. Hon vet att så fort jag kommer hem från jobbet så går jag och sover och då gosar vi. Hon kommer bara jag börjar greja med täcket :D
Sen sover hon vid mig oavsett hur länge jag sover. Är jag vaken men ligger i sängen händer det att hon sitter på min höft när jag ligger på sidan och så tittar hon på mig intensivt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10