Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

kl

Tiden går fort, nu fyller dessa busar redan ett år, precis idag!

487614_416301448469142_2143970265_n.jpg

Innekatt som påbörjat livet som inne/utekatt. ;) Spännande men läskigt. En av föräldrarnas två stallkatter i bakgrunden, ej lika intresserad av att busa som Noblesse men ändock fascinerad av denna nya kisse.

942771_10151423696495163_223022959_n.jpg

Tack! Jag är (såklart) helsåld på henne. Hon vet att så fort jag kommer hem från jobbet så går jag och sover och då gosar vi. Hon kommer bara jag börjar greja med täcket :D
Sen sover hon vid mig oavsett hur länge jag sover. Är jag vaken men ligger i sängen händer det att hon sitter på min höft när jag ligger på sidan och så tittar hon på mig intensivt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
25 26 27
Svar
539
· Visningar
12 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka