Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en ny bild på mina guldklimpar
Och en till på skrynklan i sin fina tröja
Men gud vad söt skrynklan är i sin lilla tröja
Unikt att se en nakenkatt och en "vanlig" kortpälsad katt tillsammans, det ser man inte ofta
Ottilia: Vilken sicken söt Lo! Hur gammal är hen? Jag håller också på att försöka vänja min lilla vid att gå ut i koppel (bor på bottenvåningen), andra människor är dock lite läskiga och kopplet är lite skumt fortfarande Hur går det med Lo?
Hon är 16 veckor, bott hos oss i två v.
Har vant in selen med mycket godis. Typ nosa på selen, få en liten godis, lägga selen på ryggen, få en liten godis osv.
Hon tycker också att andra människor som kommer och går förbi fort är läskiga.. så ute i trapphuset på vår våning vågar hon gå runt själv men tar vi hissen ner och är i vestibulen eller precis utanför dörren, då vill hon helst sitta på axeln eller gömma sig under min tröja. Så vi tar det i små steg och hoppas att hon ska tycka det är kul med promenader så småningom. =)
Så mjukt och fint ni vant in henne, jag skäms när jag tänker på hur jag gjorde Jag satte helt enkelt på henne den och lät henne ha den på sig en stund