Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

*KL*

Hoppar väl in jag med här då, har nu haft våra 2 killar i lite mer än 2 veckor. De är 5 månader gamla bröder som efter avmaskning gått upp till fin vikt :love:

Bagheera
Bagheera.jpg

Bagheera.jpg

Baloo
Baloo.jpg

Alltså jag minns inte att mina katter var så där som små :D nu var det iofs många år sedan de var kattungar och de var busiga men inte försökte de ha ihjäl saker ;)

Det tar vi som en komplimang. Men det är klart att gamla tanter ska ha silvrigt kort permanentat hår!

aprilmaj; åh tack! De får så sällan höra att de är gulliga. Kommentarerna brukar mer vara åt håller. "De är ju trevliga i alla fall" :D Väldigt trångbodda stackarna
IMG_7845_zpsf3c27005.jpg

Absolut är det så, men som 1-åring är han färdigvuxen i skelettet. Så höjdmässigt kommer han inte ändra sig, däremot kan han fortsätta bredda sig.

Nja, här i Sverige är det snarare så att de flesta huskatter inte är blandraser, även om många tror sig ha en halv av nått.

*kl

Länge sen jag kikade i den här tråden nu, era katter är lika fina som vanligt!

Tog en bild för att dokumentera hur det ser ut här hemma om man drar sopborstskaftet under skohyllan. Likadant under sängen. Unge herrn här blir helt lyrisk när han får tag på en mus men har petat in den under något av ovan nämnda ställen inom en kvart. Sen står han och tittar på mig och vill att jag ska ta ut dem...

IMG_0166_zps69a8bf30.jpg
[/URL][/IMG]

Det där känner jag igen. :D Med jämna mellanrum ligger det en jättehög med leksaker på golvet, då vet jag att sambon har dammsugit. :p

Tur att det finns fler :D. Förstår inte hur poletten inte kan trilla ner... vifta iinte med musen precis vid sängen/skohyllan (haha alltså den meningen kan feltolkas) där du vet att du inte kan få ut den själv :devil:

Såhär söt var Charlie igårkväll. Iof är han sådär söt alltid:D

IMG_0285_zpsebf11747.jpg
[/URL][/IMG]

Senast ändrad:

Det värmer ett mattehjärta! Speciellt nu när han är lite... mindre vacker. :p Charlie har sånt underbart uttryck tycker jag, väldigt intensiv blick fast han ser så snäll ut. :love:

kl

Här hemma har "altanen" nätats in så Göte kan sitta där ute och spana på fåglar bäst han vill. Såhär nöjd är han med sin bur!
1-18.jpg

Buren ifråga som jag och lillsyrran byggt under veckan. Idag fäste vi nätet lite extra, nu är bara inredningen kvar :)
3-16.jpg

Om runt 2 veckor ryker familjejuvelerna, så det gäller att passa på att visa upp de :D
2-16.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
552
· Visningar
12 872
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila