Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltså, i min värld så finns "Världens bästa katt" redan med på listan över obligatoriskt kursmaterial, och du har ju redan Bonnie och Malla, så du är redan täckt.
Min lilla snutta kastrerades igår. Op gick inge vidare alls, så nu är hon snittad hela vägen upp. Kärlet till livmodern brast när de skulle stasa och hon blödde jättemycket. Har precis varit in på koll och såret ser jättefint ut. Hon fick panik av tratten, så igår körde vi med papperstallrik och idag köpte jag en liten body. Penicillin 3 ggr om dagen i en vecka, metacam i 5 dagar. Här är i alla fall snuttan när vi gick och la oss sent i natt, hon tog upp min sida i sängen, så jag har typ sovit sittande. Men vad gör man inte?
... Så jag tänkte att jag skulle prova fota liknande bilder med Minimannen. Tur att han är så himla lyhörd och trygg, Minimorsan tycker att det är lite otäckt med t.ex. reflexskärm - och det finns inte en chans att man kan påverka vart och hur hon ska sitta. Minimannen däremot är det bara att peka och prata med honom, så gör han som man säger. Han fattade direkt när jag pekade på stolsryggen och hoppade upp och satte sig där så att jag kunde ta lite bilder. Reflexskärmen tyckte han mest var cool
Här är min tjej på sin handikappramp på balkongen. Hon är nästan sig själv igen, lite irriterad över bodyn, men hon accepterar den för det mesta. Allt har kommit igång och hon äter medicin tre gånger om dagen utan problem.
Här är min snutta i sin sparkdräkt En vecka sen operationen idag, om några dagar kan hon få gå naken igen. Såret läker fint, men kliar nåt så grymt.... så hon slänger sig så här framför mig så jag kan klia mage = stryka försiktigt men tillräckligt för att det ska klia skönt.
Kläder & Bli fin Jag tror definitivt det fungerar i stallet, jag har använt mina vid trädgårdsarbete osv. Jag gillar dom olika med glitter och wine and...
Hundträning Jag har ett par Crispi Hunter. Nuvarande skor är andra paret jag äger och jag är jättenöjd. Lite bredare tåbox och fungerar hela vintern...
Ekonomi & Juridik Jag har inte ekonomin / bufferten att betala 10 000kr just nu till någon. Det är väll det som är problemet, då får jag ta lån. Så känns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.