Bildbombning...

Gnist

Trådstartare
:angel:

Bus_1.jpg


Bus_2.jpg


Bus_3.jpg


Bus_4.jpg


Bus_5.jpg
 
Sv: Bildbombning...

Ååå vilka små godbitar! Diggar stilen på h*n i matskålen ;)

Visst har du fött upp finska lappar tidigare? Jag funderar på att skaffa hund till sommaren, och isf en finne! :)
 
Sv: Bildbombning...

Jo, jag har fött upp finska lapphundar tidigare. Härliga hundar :love:
 
Sv: Bildbombning...

Kär!! :love: Härliga bilder på underbara vovvar!
 
Sv: Bildbombning...

iiih vad söta.. har inte riktigt hängt med på vad för hundar du har nu men kan det vara små gråhundar;)? göörsöta!!:love: :love:
 
Sv: Bildbombning...

5 veckor gamla jämthundsvalpar är det ;)

Håller på att ladda upp 2 filmer på dem på nätet..Om någon är intresserad av att se dem "live" :angel: :devil: :D
 
Sv: Bildbombning...

åh men jämtisar är också så underbart söööta när de är små ;)
Tog hand om en jämthund som hette Frida, snällaste hunden jag träffat, otroligt go och söt.. tyvärr död nu =(

Men bli icke allergisk mot finska lapphundarna nu så du kan föda upp den rasen ;)!!!!
 
Sv: Bildbombning...

Jag är superallergisk mot alla spetsar egentligen och det märks nu, när man har Molly och valparna inne konstant :crazy:

Så finska lapphundar kommer jag nog inte att föda upp fler av :( Däremot vet jag vilka uppfödare som har bra finska lapphundar och brukar tipsa hugade spekulanter om dessa ;)

Ska dock köpa mig en lapsk vallhundstik i vår. Eventuellt från finland och där är det inte omöjligt att det i framtiden blir några valpar :angel:

Om ca 1 timme kommer första valpfilmen btw..Den andra kommer väl upp ca 1-1½ timme efter..
 
Sv: Bildbombning...

Däremot vet jag vilka uppfödare som har bra finska lapphundar och brukar tipsa hugade spekulanter om dessa

ah, då kanske du har lust att tipsa mig? :) Jag letar lite kennlar, men vore toppen med lite experthjälp :D du får jättegärna pm:a mig isf :idea:
 
Sv: Bildbombning...

ah, då kanske du har lust att tipsa mig? :) Jag letar lite kennlar, men vore toppen med lite experthjälp :D du får jättegärna pm:a mig isf :idea:

ååh ska du skaffa finsk lapphund=)!!! om ja får kan ja tipsa fjällfarmen..mkt bra kennel..dessutom är black blossom bra med :D gud vad roligt..uppdatera gärna nånstans då du tagit hem honom/henne:love:
 
Sv: Bildbombning...

åh vad tråkigt =( den finska som är så otroligt vacker, pålitlig, underbar, harmonisk haha jag bara älskar dom, inte bara för att man själv har en.. jag har alltid tyckt om den rasen =)

Fjällfarmen tycker jag faktiskt har söta lappska hundar..kika på deras hemsida..gud så söta valparna är där!

Men sj föredrar jag som sagt finsk ;)
 
Sv: Bildbombning...

Ja, eller jag funderar på det! Om jag ska skaffa hund öht så blir det lugnt en finsk lappis ;) Verkar passa mig utmärkt, och bonusen är ju att de är så bedårande vackra hundar. Men isf blir det inte före sommaren, för jag vill gå ut plugget först.
Din Barras är ju jättefin, verkar var en mkt trevlig hund.
Och tack för tipsen! Alla tips är välkomna :) har kollat både fjällfarmens och black blossoms hemsidor tidigare, men då ska jag väl göra lite nogrannare efterforskningar där.

Men nu känner jag att jag spårat ur och har lämnat trådens ämne, så ska nog vara snäll och ge mig med mitt lapphundsprat här nu :D
Men du (och Gnist) får jättegärna pm:a fler tips eller så om kennlar, eller bara allmänt om rasen!
Och jag hör ju gärna av mig när eventuellt köp blir mer aktuellt :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 023
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 857
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp