Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag lyckades jag dra med mig pojkvännen till stallet och fick honom att fota när jag och lillkillen hoppade på stallets lilla terrängbana. Här är lite bildbevis för de höga hindren som vi tog oss över idag! Ha överseende med stil och grimaser!
haha nä maskinen var inte så farlig men däremot det vita gruset som låg precis framför nedhoppet. Min häst trodde först att det var kvicksand och därmed livsfarligt att gå på!
Hehe ja vet, det är några kort som är extrema, bland annat det första Då det var ett ganska oseriöst pass med små snälla hinder så blev det inte heller någon stilridning. Ser ibland ut som om jag ska hoppa hinder på 140 och ger därför eftergift som en tok och är lite väl bra framme med överlivet, skratt. Som ni ser har jag inte ens väst på mig vilket man bör och SKA ha vid riktig terräng träning, dessutom har jag ALLDELES för långa stigläder. Jag är mycket väl medveten om HUR man ska rida på olika typhinder i terrängen då jag ridit FT i hela mitt liv, både tränat och tävlat. Den här tråden var absolut inte menad som en visning på perfekt ridning eller liknande. La ut den mest på skoj.
Ser ut som att du o Pexi hade skoj . Det är ju bättre att följa med för mkt än för lite i sprången tycker jag iaf. Man kan ju inte alltid va perfekt. Tror att smulan vet hur det ska se ut egentligen men blir ju inte alltid som man tänkt .
Tror du ser ut som ett lysande exempel av mig när jag hoppar en mer "normalhoppande" häst än Tello, blir lite för mkt av det goda ibland .
Härliga bilder! Det ser ut som om ni båda har lika roligt! Hästen ser ut att ha en god attityd och bra språngkurva. Som redan skrivits hamnar du lite före på första kortet. Att dömma från din grimas så verkar du väl medveten om det! Men jag instämmer med föregående skribent att hellre för mycket eftergift än för lite.
Det suger i hopptarmen på mig!
Hygglig kille som ställer upp att fotar, det hade min knappast gjort (om jag inte hade ramlat av eller nått, så han fick nått att se på...).
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.