Bildbomb Bergaritten!

Noteca

Trådstartare
Nu alla distansare! :banana: Årets färska bilder från Bergaritten finns att beskåda! Som vanligt, fråga först innan du använder någon bild! Är det någon som tar illa upp över att finnas med på bild, säg till så tas bilden bort!

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Sv: Bildbomb Bergaritten!

Du har verkligen gjort min dag lite bättre...;)
Finns det någe bättre än distansbilder när man toklängtar till sin egna första start på säsongen...

Vad kul att kunna glädja er båda!
Jag håller med! Man blir lycklig långt in i själen av att se distansbilder! Längtar själv till min första start för säsongen på A9-ritten 26 maj!

fina bilder men lite tråkgit att d alltid e samma ryttare varje år som syns på bilderna bara för att fotografen känner dem
men d e lite tråkigt faktiskt

borde bli mer variation på bilderna med flera av ryttarna
annars blri d tråkigt i längden o kolla på dem

nån som håller med?:p

Ä, du får väl skaffa en egen fotograf så att "rätt" bilder blir tagna! ;)

Förresten - varenda gång som rubriken dyker upp på Distansgnägg så hajar jag till - tycker det ser ut som det står Bilbomb Bergaritten...

Jag har aldrig varit med på bild förr:)

eftersom det är hennes groom som fotar så är det ganska givet att hästarna före kommer med på kort. tvivlar på att han stannar kvar och knäpper på hästar efter bara för att få "variation" :rofl:
de är ju faktiskt med och tävlar de oxå. ;)
jag tycker det är roligt att Noteca knäpper så fina bilder! :bow:
Fler fotografer utmed banorna!! :banana:

:idea: Hej, det finns säkert fler fotografer längs vägen. Alla kanske inte kan eller vill lägga ut sina bilder bara.

Nja, samma personer är det ju inte på alla bilder... Har du kollat igenom alla tävlingar som vi tagit kort på?
Självklart hamnar ju jag eller den ryttare vi groomar mest på kort, men fotografen Anders tar på de som passerar då de väntar på ryttaren de groomar. I grindarna är det samma sak, de som befinner sig där just då kan fastna!
Den ryttaren vi tog kort på i årets Bergaritt har aldrig ridit distans förr, så hon har knappast varit med på bild förr heller....
Kul att du gillade bilderna annars... :smirk:

Jag tycker det är underbart att ni tar kort och lägger ut dem!
Jag lyckades vara med på en bild från Rönningen förra året och min häst var så fin på den att den är numera bakgrundsbild på min dator och jag blir lika glad varje gång jag slår på datorn :)
Fortsätt att lägga ut bilder :banana:

Tack! Det var kul å höra att du gillar den bilden så mycket! Det ska jag hälsa till Anders! :bow:
Ja, nog kommer vi fortsätta lägga ut bilder på oss och alla andra som fastnar! Vi vet ju att det är uppskattat av de allra flesta! :bump:

Åh va kul!! Vem är du och hästen!? :bump: Vill du inte skriva det här så skicka ett PM! Jag är så nyfiken på vem som är vem på forumen och IRL:D

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 642
Senast: Anonymisten
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka