Bild på Tolga

turbo_85

Trådstartare
Är det inte någon som har en Tolga sadel? Är lite sugen på att ta hem och prova en, så det skulle vara kul att se lite bilder på just eran sadel. Bilder på träns och övrig Tolga utrustning är också välkommet.
Tack:)

Sv: Bild på Tolga

Jag har en som jag är jättenöjd med, superskön att rida i, skänkelläget blir naturligt väldigt bra och det är verkligen en väldigt fint arbetad sadel! Har även två träns, förbygel och sadelgjord och allt är lika fint sydda och är väldigt fina i kvaliten. Har tyvärr inga bilder på ngt av det, är dålig på sånt...:D

Sv: Bild på Tolga

Det låter ju bra att du är nöjd!! Har nog bestämt mig att jag ska beställa hem en sån och prova, hoppas bara att den passar hästen också...:rofl:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 060
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 914
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar