bild på min kanin r.i.p

CallMeAce

Trådstartare
skrev för ett tag sen en tråd o undrade över hur gamla kaniner brukar bli...min hermelinhane dog nu igår :( hoppas han mår bättre där han är nu.

snutten.jpg

Sv: bild på min kanin r.i.p

ingen aning, han bodde i varberg hemma hos min pappa nu det sista. igår hade pappa kommit ut till honom som vanligt o d hade han bara legat helt stilla och orörlig. han hade somnat in med huvudet på en av de små tassarna :cry: han har inte verkat annorlunda eller sjuk så vi har ingen aning om varför han dog...:(

Sv: bild på min kanin r.i.p

Nääääääää va fin...

Tråkigt att han dog... :cry:

Kramar

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 961
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 970
Senast: Squie
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 624
Senast: Shaggy
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 444
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar