Tack!
Ah, typiskt då! Väldigt surt när man inte lyckas hålla sig kvar. Nummer 6 är den där nya trakhenern ute vid gravfältet eller vad det nu kallas där ute i skogen?
Ja, verkligen! Ja precis där, lite ljust grus framför också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Ah, typiskt då! Väldigt surt när man inte lyckas hålla sig kvar. Nummer 6 är den där nya trakhenern ute vid gravfältet eller vad det nu kallas där ute i skogen?
I see. Den såg ut som ett typiskt hinder som hästarna kunde titta lite extra på. Och grus som är ljusare än annat grus är typ det värsta som finns juJa, verkligen! Ja precis där, lite ljust grus framför också
Bra jobbat @Marvin! Man kan ju se hur hon tittar på pallisadrullen innan vattnet och tunnorna så din position är nog A o O än så länge...
Ja för hon glor ju verkligen t om i luften så det förstår jag! Men du vet, ju fler ggr ni kommer runt både hoppning o terräng så är det ju det hon har i huvudet, inte att du åkt av. Bara ta det lugnt o träna stillsamt så löser det sig säkert.Japp! Även den röda rullen var läskig... Väldigt bra att skritta runt banan innan, dels för att kolla, dels för att veta vilka hon var skeptisk till. Det tog oss några minuter att överhuvudtaget gå fram till tunnorna när vi skrittade banan, så jag var beredd på trubbel där. Men även när jag har varit beredd så har jag ramlat av när hon plötsligt har vänt helt om och galopperar åt motsatt håll.
Ja, lite så!@Axeliina hahahaha jag kan riktigt känna din känsla av eufori och vips glömmer man bort vägen...
Det är ju just den lilla detaljenNu får du sluta tävla i Mantorp @PrinceFair Nu får det bli Össjö, Hovdala och Segersjö !! Billigt och bra !
ut ur komfortzonen nu o fejsa lite skaunedomare!Det är ju just den lilla detaljen
Jag tycker isf att Skåne kan lämna sin komfortzon och komma närmre migut ur komfortzonen nu o fejsa lite skaunedomare!
Det är ungefär 4000 år sen jag var i Mantorp. Skulle va kul att åka dit nångång o titta.
Viktoria tyckte vi skulle anmäla oss till hermanstorp så nu är de gjort. Ska dit på träning innan också