jag sa sansat , inte för att fjordisen är snabb men sansad är han inte i grupp i alla fall tills orken tar slut efter ngn kmFjordis får bestämma Ingen orkar ändå med Sigrid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag sa sansat , inte för att fjordisen är snabb men sansad är han inte i grupp i alla fall tills orken tar slut efter ngn kmFjordis får bestämma Ingen orkar ändå med Sigrid
Fjordis får bestämma Ingen orkar ändå med Sigrid
Sigrid är ändå inte så lämplig på en trevlig grupputeritt
Sigrid är ändå inte så lämplig på en trevlig grupputeritt
Jag har dock lite svårt för normala hästar, ska försöka ta med en ponny eller nåt.Det var vad jag lite snällt försökte skriva
Gullis! Lillan & Mini behöver ju fler kompisar
De flyttade till oss för att de inte vågade komma ur badrummet pga att deras andra katter var elaka. Så nejTycker Lillan och Mini om att bli jagade och terroriserade? Isåfall kommer det fungera alldeles utmärkt.
Fy vad orättvist!
Men du bor väl snart här?
Vi kanske får sällskap nästa träning i slutet på mars så då kanske det blir förevigat också
Tror du kommer få jobba friskt på ditt påsklov....Jag kommer på kollo redan till påsklovet!! Lassehästen och jag ska bo ståndsmässigt på Öveds Kloster eftersom det tydligen ska vara en massa elit-finnar i Qvarnhemstrakten samtidigt. Jag hoppas få terrängträna och hoppträna flera ggr och bli inspirerad både av både finnar, norskor och skåningar. Och av chefen förstås .
Ja, med tanke på den senaste olyckan så... Hur är det ens möjligt att han sån otur?Tror du kommer få jobba friskt på ditt påsklov....
Tror du kommer få jobba friskt på ditt påsklov....
Ja, med tanke på den senaste olyckan så... Hur är det ens möjligt att han sån otur?
Ja, hon ramlade av på stilterrängen å hade sån himla otur att hon bröt lårbenet på ett annat ställe än förra gången.Har det hänt nåt med @Wilisia?
Ja, hon ramlade av på stilterrängen å hade sån himla otur att hon bröt lårbenet på ett annat ställe än förra gången.